قلب های کاغذی برای جدید عروس و دامادها

دوشنبه 20 شهريور 1396
18:01
رستمی



برای او‌لین شام دونفره یک قلب کاغذی بسازید! میپرسید چطور؟ بی آلایش است , ما روند آن را برایتان توضیح می‌دهیم
جدید عقد نموده اید و قرار است همین انتها هفته اولی شام دو نفره دوران متاهلیتان را گوارای وجود کنید؟ خب همانقدر که دنبال امر تهیه و تنظیم یک غذای ویژه و دسرهای رنگ و وارنگ و نوشیدنی های نو با نام های خیره کننده و غریب می‌گردید , بد نیست یه خرده نیز به اندیشه تزئین میز خوراک و فضای به دور و اطرافتان باشید تا این شام رار در ذهن داماد برنا تبدیل به یکی یاد انگیزترین شام های معاش اش نمائید . از آن جا که نوعروس شما‌را در هیچ تراز از این دوران شیرین صرفا نمی گذارد , این توشه نیز روش اصلاح کردن یک قلب کاغذی را به شما فراگیری می‌دهیم که صحیح کردنش خیر وقت دوچندان و خیر هزینه چندانی می‌خواهد . کافی است مقداری شکیبایی داشته باشید .

از کجا آغاز کنیم؟
1 .
برای تصحیح کردن این قلب کاغذی به خودکار , صفحه , تیغ یا این که چاقوی جراحی , چسب PVA و سیخ کباب چوبی یا این که خلال دندان احتیاج دارید .
2 .
با استفاده از دو تکه برگه دو تا قلب صحیح فرمائید که یکی کوچکتر و دیگری بزرگتر ( سه برابر قبلی کوچک ) باشد . حواستان باشد که فوءاد به طور کامل متقارن باشند زیرا قرار است گلبرگ های شما‌را تشکیل دهند .
3 .
برای اصلاح کردن یک گل بی نقص شما بدین وسایل نیاز دارید : شش گلبرگ در هر دو مقدار کوچک و بزرگ / یک دایره کاغذی کوچک / یک نوار 5 سانتیمتری کاغذی
4 .
با استفاده از یک خودکار استوانه ای , نصیب بالا و زیر گلبرگ ها را وضعیت دهید تا صورت سه بعدی پیدا نمایند .
5 .
دایره کاغذی را روی یک تراز صاف قرار داده و مطابق صورت گلبرگ های بزرگتر را کنار نیز بچسبانید .
6 .
اکنون این تراز را با گلبرگ های کوچکتر تکرار نمایید .
7 .
نوار کاغذی تان را با بالای خلال دندان بچسبانید .
8 .
خلال دندان را از نصیب پشت به راس گل فرو کرده و نوار کاغذی را پاره ای بالا بکشید تا مشابه درفش گل حقیقی و واقعی شود .
بفرمایید او‌لین گل شما به همین سرعت فراهم شد . همین درحال حاضر برای اصلاح کردن یک قلب بدون نقص دست به فعالیت گردید و از کاغذهای رنگی متنوع استفاده نمایید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]