نکاتی در رابطه تعیین کفش عروس

سه شنبه 21 شهريور 1396
14:19
رستمی



نیز قد و میزان آقای داماد هستید؟ با پاشنه بلند راحت ترید یا این که کوتاه و اسپرت؟رنگ سفیدش دوس دارید یا این که رنگی ؟ ما تمام فنون های خرید کفش عروسی تان را برایتان توضیح می‌دهیم .
خیلی از عروس خانم ها آنقدر مشغول پیشنهاد جامه عروسی , یافت کردن آتلیه و آرایشگاه و ولی تدارک جهیزیه می گردند که خرید کفش عروسی را به روزهای انتها موکول می نمایند غافل از این‌که تعیین کفش با شتاب و فارغ از توجه , قادر است دردسر ساز شود و طی روز عروسی اندوه هایی به توشه بیاورد . هیچ چیز بدتر از این نیست که با تعیین کفشی نامطلوب , طی روز عروسی تان به رنج منش بروید و شب که به منزل می رسید پاهایتان دردناک و تاول زده باشد پس برای پیشگیری از پیدایش چنین مشکلاتی خوب تر است قبلی از خرید کفش عروسی به چندین نکته حائض اهمیت اعتنا داشته باشید .

۱ - به راحتی کفش دقت فرمایید
در طول روز عروسی از میانه صبح تا آخرشب کفش ها میهمان پاهای شما می باشند . در آتلیه و هنگام عکاسی بایستی ساعت های متعددی را بایستید و همیشه فیگورهای مختلفی را اجرا نمایید . هنگام پایکوبی نیز که نمی توانید یک جا بنشینید . شب عروسی تان است و می بایست حسابی جنب و جوش داشته باشید . به همین علت راحتی کفش او‌لین نکته ایست که جدا از زیبایی , بایستی به آن دقت نمایید . یک کفش اندوهگین آنقدر شما‌را کیفر می‌دهد که احتمال دارد دلتان بخواهد میانه جشن و پای کوبی آن را از پاهایتان در بیاورید و یک جفت کفش کتانی راحت بپوشید . پس به راحتی کفش بیش تر از این صحبت ها دقت نمائید .

۲ - دنبال کفش های ارزان نروید
انگلیسی ها می‌گویند ما هنوز آنقدر ثروتمند نشدیم که جنس ارزان بخریم . ما اهل ایران ها نیز میگوییم هر چه پول بدی , آش میخوری . پس هنگام خرید کفش عروسی این ضرب المثل ها را آویزه گوش تان نمایید . کفش های عالی بها بالایی دارا‌هستند . گهگاه اضطراری است برای خریدشان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه نمایید . به‌این تامل نباشید که زیرا قرار است یک شب کفش را بپوشید , بایستی کفش ارزان قیمتی بخرید . در صورتی از یک سری ماه پیشین از عروسی در اندیشه کفش باشید , ممکن است بتوانید در حراجی های پایان فصل برندهای دارای شهرت کفش خیر و خوبی را با قیمت مناسب خیس پیدا فرمائید . پس خرید کفش را به روزهای انتها موکول نکنید و مقداری زودتر به تاءمل باشید . در صورتی‌که کفش شما عالی و راحت باشد می‌توانید در ضیافت های پس از تزویج نیز از آن استفاده فرمائید .

۳ - کفش لژ دار بخرید
خرقه های عروسی به قدری بلند می باشند که در شب عروسی کمتر کسی کفش شما‌را می بیند . چه بسا هنگامی نیز که نشسته می‌باشید انگشتان پای شما به رنج چشم میگردند , چه رسد به این‌که کسی بخواهد زیبایی یا این که پلیدی کفش شمارا تشخیص دهد . کنجکاو ترین خاندان ها نیز به آسانی نمی توانند دسته کفش شما‌را ببینند . بدین ترتیب به اندیشه خرید کفشی بی آلایش و راحت باشید . در‌صورتی‌که داماد دیلاق است و شما قد کوتاهی دارید , خوبتر است پیرو کفش های پاشنه بلندی باشید که لژ یکسره دارا‌هستند . این کفش ها نسبتا راحت خیس می باشند . علاه بر این کفش های جلوبازی که انگشتان پنجه پای شما‌را فشار نمی دهند تعیین های دلخواه تری به شمار می‌روند .

۴ - پاشنه را متناسب با قد جامه تعیین فرمایید
شایسته ترین فعالیت این است که تا گذشته از خرید جامه عروسی , کفش تان را فراهم داشته باشید و قد جامه را متناسب با مقدار پاشنه های کفش کوتاه نمایید . در حالتی‌که پاشنه خرقه شما با قد خرقه هماهنگی نداشته باشد احتمال دارد خرقه کوتاه خیس از معمول به حیث بیاید یا این که دنباله به خیر و خوبی روی زمین کشیده نشود .



۵ - درباره‌ی رنگ کفش وسواس نداشته باشید
خوب تر است رنگ کفش شما با خرقه عروسی ناهمخوانی متعددی نداشته باشد . با این حال خیلی وسواس به خرج ندهید و نگویید حتما بایستی سپید یا این که شیری باشد . درصورتی که خرقه عروسی تان سپید است و نگین های فعالیت شده داراست می‌توانید آن را با کفش های سپید یا این که نقره هماهنگ نمائید . راجع‌به جامه های نباتی یا این که شیری به سراغ کفش های کرم یا این که طلایی بروید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]