ایرادات متداول در گزینش کفش عروس

شنبه 25 شهريور 1396
11:03
رستمی


پوشاک بانوان کیف و کفش
با اعتنا به این که در شرایطی که کفش عروس دلخواه نباشد و پا در آن حس راحتی نکند تمام روز عروسی تا نصف شب را در کیفر خواهید بود بایستی در گزینش کفش عروس اعتنا ضروری را داشته باشید تا بتوانید سوای حزن کل عروسی‌تان را خط مش بروید و برقصید . درین مقاله تلاش کرده ایم مشکلات رایجی را که عروس خانم‌ها در گزینش کفش خویش انجام می دهند را در اختیارتان بگذاریم البته مشکلات همگانی در گزینش کفش عروس کدام است؟
مقدار و سایز
احتمال دارد بتوان اظهار‌کرد مهمترین نکته‌ای که در خرید کفش عروس بایستی به آن اعتنا کرد راحتی و سایز دلخواه کفش است . در صورتی‌که کفش مورد‌علاقه شما مقداری برای پاهایتان تنگ است , به آرزو این‌که سایزش تغییر تحول می نماید یا این که یک شب هزار شب نمیشود و تحمل می کنم خودتان را فریب ندهید . زیرا تلوتلو میل کردن و تاول زدن پا به خاطر تنگی کفش سبب میشود شایسته ترین روز زندگیتان را از دست بدهید . توصیه می کنیم قبلی از شب پایکوبی یک‌سری روزی از کفش‌هایتان استفاده فرمائید و با آنها خط مش بروید تا به آن عادت نمایید .
نکته : اضطراری نیست کفش عروس حتما سپید باشد . استفاده از کفش‌های روشن دیگر این نکته مثبت را دارااست که از آنان می توانید بعداز پای کوبی نیز استفاده نمائید .

نکته : در‌صورتی‌که هیچ‌وقت از کفش پاشنه‌دار استفاده نمیکنید یا این که آنها‌را دوست ندارید , ناچار نیستید در طول روز عروسی نیز از کفش پاشنه‌دار استفاده نمایید . اعتنا نمایید که در عروسی قرار نیست به فرد دیگری تبدیل گردید و می بایست استایل شخصیتان را محافظت نمایید . چنانچه با دمپایی یا این که چکمهراحت می باشید سفارش میکنیم از آنان استفاده نمایید .
سه نکته حساس برای تعیین کفش عروس
پشت پاهایتان راحت باشد .
پاشنه کفش خیلی باریک و لغزنده نباشد .
کف کفش خیلی صاف و لغزنده نباشد .

نکته : در حالتی‌که خرقه عروس بلندی را گزینش نموده اید ممکن است کفش‌هایتان به تدریج شاید چشم شود . بدین ترتیب حتمی نیست هزینه متعددی برای خرید کفش صرف فرمائید . بیشتر راحت بودن کفش را مورد علاقه بگیرید .
کفش یدکی
در صورتی به پوشیدن کفش پاشنه‌دار پافشاری دارید و رقصیدن و منش رفتن با آن برایتان مشقت بار است سفارش می کنیم یک جفت کفش راحتی , برای این عمل گزینش فرمایید و از کفش‌های پاشنه‌دار خویش برای عکس تصاحب کردن یا این که ورود به جشن و پایکوبی استفاده فرمائید .
پدیکور
در حالتی که تروتمیز کردن ناخن و تطهیر پوست را در منزل انجام می‌دهید , میتواند کافی باشد البته درهرمورد در حالتی‌که از دمپایی یا این که کفش‌های جلو گشوده استفاده می کنید حتما ناخن‌هایتان و پوست پا مرطوب و سوای پوست بیشتر باشد .
نکته : پاشنه کفش و بلندی جامه متناسب باشد , در شرایطی که پاشنه کفش‌تان بلند باشد جامه عروستان بایستی پاره ای بلندتر از مقدار ارگانیک و چنانچه کفش فارغ از پاشنه را ترجیح می دهید , می بایست جامه را کوتاهتر گزینش نمائید تا زیر پا نرود .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]