تعیین خرقه عروس خانم با دقت به استایل

يکشنبه 2 مهر 1396
16:35
رستمی



Jennipher Walters ,
مربی تناسب اندام , تجربیات خویش را در رابطه شیوه تعیین و گونه های خرقه عروس این دسته در اختیار ما قرار می‌دهد :
وقتی که داشتم برای عروسی خویش طرح ریزی می کردم نصیب مورد‌علاقه اینجانب گزینش جامه عروسی بود . اینجانب یک روز بی نقص به محل کارم نرفتم و تمام دکان های جامه عروس را همراه با مادرم نگاه کردم . زمانی جامه ها رو پرو می‌کردم متوجه شدم که تا آن روز هیچ گاه چنین حسی نداشتم .
تمام جامه ها را آزمون می‌کردم و درپی لباسی بودم که نیز در آن راحت باشم و نیز قشنگ باشد . این زمان بود که متوجه نکته ای شدم : اینجانب هیچ چیزی در امر جامه عروس نمی دانستم . از نوع ها تا مقدار گیری - تمامش برای اینجانب نظیر یک رمز بود . آن زمان بود که به سوال کردن در امر این‌که چطور تناسب خودم را از روز شناخت تا عروسی نگهداری کنم پرداختم .
زیرا اینجانب هیچ برای گزینش خرقه عروسی نداشتم و تمامی نکات را از روش امتحان و غلط فرا گرفتم تصمیم گرفتم که یکسری تجربه و نکته را در رابطه خرید خرقه عروس دلخواه , سوای اضطراب و دردسر به شما بیان‌کنم .
جور های جامه عروس
در کل پنج مل جامه عروس دوستداشتنی می باشد . تمام آن‌ها خوشگل می باشند البته تعیین صحیح قادر است به شما یاری دهد تا نقاط قوت را نمایان نمائید و نقاطی که نگران کننده میباشند را نهفته فرمائید ( خواسته فرم یا این که سایز تن است ) .
A
صورت / پرنسسی


این اسم بخاطر شکلی است که جامه در هنگام پوشیده شدن داراست , این گونه کلاسیک و معمولی است . نوع پرنسسی به اطراف شما پخش می گردد و روی زمین کشیده میگردد . همینطور ارتفاع آن احتمال دارد تا بالای زانو باشد و یا این که با چین هایی همراه باشد . و یا این که احتمالا چین های جامه عروس با مواد سنگین وزن نظیر ساتن همراه باشد .
این جامه دلخواه چه اشخاصی می‌باشد : خرقه پرنسسی نسبتاً دلخواه تمام عروس ها است , ولی دامن بلند این نوع خرقه نصیب زیر پای شما که احتمالا لاغر باشد را بی نقص می پوشاند . در شرایطی که انگیزه شما لاغرتر به حیث وصال باشد این جور شایسته ترین است زیرا بلندای این خرقه و تاکیدی به ارتفاع خرقه میدهد .
امپراطوری


این دسته به خاطر خط های خاصش که تا زیر و روی سینه می‌باشد و به زیر پخش می توان به این اسم دارای اسم و رسم است . دسته امپراطوری ممکنه آستین داشته باشد یا این که سوای آستین باشد , همینطور از چین های مختلفی هم برای این دامن این خرقه می توان استفاده کرد . این خرقه از مواد سبک تری تشکیل‌شده شده‌است احساس احساسی تری را به شما خواهد اعطا کرد .
این جامه مطلوب چه اشخاصی هست : این گونه مطلوب بیشتر عروس ها است البته بیشتر به اشخاصی پیشنهاد می شود که قصد دارا‌هستند سینه های پر رنگ داری داشته باشند . ولی خانم هایی با سینه های درشت این دسته را بیشتر گزینش می نمایند چون این نوع دایره ای کهن می‌تواند خوبتر سینه ها را پوشش دهد .
استوانه ای


همان طور که از نام این دسته پیداست جور استوانه ای از بالا تا ذیل کشیده و باریک است . این نوع که به قلافی نیز دارای شهرت است , می تواند به طور کامل به تن شما بچسبد و تمام انحنا های بدنتان را نشان دهد . این گونه نسبت به جامه هایی که گلدوزی داشته و سبک خیس می‌باشند احتمال دارد معمولی بنظر رسد .
این جامه مطلوب چه اشخاصی میباشد : با این‌که که‌این دسته مدام عالی است ولی بیشتر برای عروس های لاغر مطلوب است . عروس های لاغر و کوتاه با این گونه بلندتر به حیث میرسند . البته اعتنا داشته باشید زیرا این جور تنگ است احتمالا که سبب ساز شود تا شما نتوانید عالی برقصید .
تجملی


قصه های افسانه ای از روی این گونه ایجاد شده است . این نوع می‌تواند یک تکه یا این که دو تکه باشد . این جور جامه برای مراسم سنتی و بزرگ خوب میباشد . استفاده از این جور جامه همراه با دستکش سبب تحیر همگان می گردد . در‌این گونه خرقه از تمامی مواد مثل ساتن و ابریشم و . . . استفاده میگردد .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]