گزینش خرقه عروس عالی و متناسب با اندامتان

پنجشنبه 13 مهر 1396
14:41
رستمی

میهن مگ :
گزینش خرقه عروس عالی و متناسب با اندامتان

در حالتی که اندامی ریز نقش , بلند , تپل , کوتاه و یا این که درشت دارید حتما قبلی از گزینش جامه عروسیتان این مقاله را بخوانید .
امیدوارم بتوانید بعداز قرائت این مقاله درمدت زمان کمتری جامه عروس متناسب و سزاوار اندام خویش را برگزینید .

عروس های با قدبلند :
در صورتی قد و اندام شما مشابه نیکول کیدمن , تیلور سوئیفت و لیو تایلر و . . . می‌باشد خوب تر است از خرقه هایی که خطوط یا این که شغل های عمودی دارا هستند و گریبان های ایستاده و آستین بلند بپرهیزند .
خرقه عروسی مشابه به عکس برای این اشخاص مورد قابل قبولی هست .









عروس های با قد کوتاه :
هیچ گاه نباید تصور کنید در‌حالتی که قد کوتاهی دارید نمی توانید در شب عروسیتان دیدنی باشید و بدرخشید . از تعیین خرقه عروس با دامن بزرگ دوری کنید زیرا این دامن ها شما‌را کوتاه خیس جلوه می دهند . گزینش دامن های ماکسی به صورت فون مطلوب خیس است . با داشتن کتف های دقیق و زنانه و کمری مطلوب جامه عروس زیرانتخابی ایده آل برای عروس های کوتاهتر میباشد .

عروس های با اندامی مشابه ساعت شنی :
اشخاصی که کتف های پهن و کمر باریکی دارا هستند . عروس های با این صورت اندام دوچندان خوش هیکل و حسادت برانگیز میباشند . اشخاص مشهوری زیرا اسکارلت جوهانسون , کاترین زتا جونز و درو بریمور دارنده اندامی این چنین می‌باشند .
ما از سبک پباده سازی جامه عروس این اشخاص الهام گرفتیم که جامه هایی با گریبان دکلته و دامن بلند و دنباله دار و تنگ تا نصیب بالای ران به صورت گونه ماهی برای این اشخاص دلخواه ترین آیتم است .

عروس های باریک اندام :
این اشخاص که از اندام دلخواه و خوشگل برخوردارهستند می‌توانند همگی مدل سبک جامه را برای شب عروسیشان گزینش نمایند البته خوب تر است زیبایی های اندامشان داخل خرقه نیز جلوه گر اندامشان باشد پس لباسی به صورت عکس زیر می‌تواند تعیین بهتری باشد .

عروس های با کتف های پهن و کمر باریک :
در حالتی که شما اندامی مشابه کیت ماس , الکسا چانگ و یا این که سی ینا میلر دارید می‌توانید با گریبان ای به صورت هفت فارغ از داشتن آستین و دامنی با برش ها و خط های مقداری شلوع اندامتان را به صورت جذابی در آورید .

عروس با اندام گلابی صورت :
این سبک اندام به اندام کلاسیک بریتانیایی ها به حساب آورده می شود اشخاص مشهوری زیرا هایدی مشقت , داوینا مک کال و لیلی آلن کلیه دارنده هیکل گلابی صورت می‌باشند . با یه خرده بررسی , کسانی که دارنده باسن گرد و پاره ای قوس در کمر میباشند میتوانند تعیین های خوب برای خرقه عروسشان داشته باشند . جامه تماما بلند با اعتنا به بالا تنه و خط کمر اندام شما‌را مضاعف متعادل جلوه میدهد .

عروس با پاهای باریک و کشیده :
در‌صورتی‌که شما پاهای دلفریب و باریک و بلندی مشابه به ویکتوریا بکهام دارید چرا می بایست آن‌ها‌را زیر یک دامن بلند نهفته نمائید !
می توانید از گونه هایی که بتوانند زیبایی پاهایتان را نمایان نمایند استفاده فرمائید . نظیر جور عکس زیر که با یک برش کوچک تا زانو و استفاده ازبرش های فانتزی قشنگ شکوه و جلوه خرقه عروستان را یک‌سری برابر نمایید .

عروس با اندام لبریز :
در‌حالتی که شما اندام پری نظیر کریستینا هندریکس یا این که روت جونز دارید , لباسی مثل صورت زیر با گریبان دکلته قلبی صورت و برش های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام شما دوچندان مطلوب میباشد .

عروس با اندام ورزشی :

در‌حالتی که اندامی توانمند و ورزشکاری مشابه به کامرون دیاز , فرگی و یا این که ریحانا با لگنی میزان و سینه هایی دلخواه دارید شما می‌توانید با دامنی مشابه به پری دریایی و گریبان ای که سینه شما‌را تماما لبریز نماید خود باوری و جذابیت بی نظیری پیدا نمایید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]