برای گزینش جامه دلخواه عروسی چکار کنیم ؟

پنجشنبه 13 مهر 1396
21:15
رستمی


حفظ پارچه های گرانقیمت و باارزش عمل رنج نیست . این فعالیت را به صدق انجام بدهید و جامه های تبارک خویش را چه بسا برای یک سری ده سال مراقبت نمایید . طریقه حفظ خرقه عروس خوب تر است با در لحاظ به دست آوردن موارد ذیل باشد :
۱ - ابتدا تی شرت را به خیر و خوبی منزه فرمایید . بعضی لکه ها از قبیل لکه عرق , رایحه یا این که الکل احتمال دارد در بالا قابل مشاهده نباشد , ولی در‌حالتی که منزه و پاک نشود , به مرور زمان تیره خیس میشود .
۲ - بین حفظ خرقه در باکس و آویختن در قفسه جامه , یک کدام را گزینش فرمائید . شاید مراقبت بلوز در باکس عملی خیس است ; البته آویختن جامه در قفسه , شایسته ترین روش برای جلوگیری از ساخت چین و چروک دوچندان خرقه است . تعداد متعددی دستمال کاغذی فارغ از اسید تنظیم نمایید . خواه بخواهید خرقه را در باکس نگهدارید و خواه معلق نمائید , بدین دستمال ها نیاز دارید .
۳ - در‌صورتی‌که می‌خواهید جامه را در باکس مراقبت نمایید , باطن یک باکس مقوایی نازک فارغ از اسید را با دستمال کاغذی های فارغ از اسید بپوشانید . ابتدا زیر دامن را در باکس بخوابانید و آن‌گاه تیشرت را به صورت آکاردئونی تا بزنید و دستمال کاغذی های مچاله شده را بین هر لایه بلیز که تا می زنید , قرار بدهید . درون نصیب سینه و آستین ها را با دستمال های مچاله شده لبریز فرمائید . روی بلوز هم تعدادی لایه دستمال قرار بدهید و در باکس را ببندید .
۴ - در صورتی میخواهید که بلوز عروس خویش را در قفسه لباستان معلق نمایید , یک جالباسی پهن را با پنبه نخی بپوشانید , بعد پارچه چیتی روی آن قرار بدهید . بلوز را معلق نمایید و نصیب سینه , آستین ها و هر چکیده که چین عمیقی داراست , با دستمال کاغذی های سوای اسید مالامال نمایید . تیشرت را با یک کاور پارچه ای از جنس چیت بپوشانید و آن را در یک قفسه خنک و کم آب معلق نمایید . توجه فرمایید که خرقه های دیگر قفسه , این تی شرت را فشرده و له نکند .
۵ - هر سال شرایط خرقه را در دست گرفتن نمائید . در شرایطی‌که آن را در باکس بسته بندی نموده اید , آن را مجدد تروتمیز نمائید طوری که تاها و چین ها در حالت متفاوتی قرار بگیرد . در‌حالتی که بلیز را معلق نموده اید , کاور پارچه ای آن را بشویید .
البته تعدادی نکته مهم و حیاتی دیگر
عروس هایی که ران های بزرگ و پری دارا‌هستند :
یک نوع خطی A صورت ( A - Line ) که به پوشاندن رانها متمایل است , در حالی که کمر را به خیر و خوبی نشان می‌دهد , برای چنین عروسی مضاعف عالی است ; یا این که مدلی با کتف های افتاده و آستین کوتاه که کتف را نمی پوشاند , در اندام ساخت تعادل می نماید و سبب ساز تاکید و اعتنا به نیم تنه بالایی می‌شود .

تیشرت های بلند راسته ( که رانها را پررنگ خیس نشان میدهد ) و دامن های خیلی کلوش که پوشنده آن را بزرگتر از آنچه می‌باشد نشان می‌دهد ; یا این که مدلهای سوای آستین با گریبان بنددار که سینه و نصفه تنه بالایی را کوچکتر نشان میدهد , به هیچ عنوان برای چنین کسی مطلوب نیست .
دامنهای به صورت خطی ای , شایسته ترین تعیین برای زنانی است که رانهای بزرگی دارا‌هستند . شما میتوانید با تاکید به قسمت های دیگر بدنتان که عالی و خوشگل است - به عنوان مثال سینه متناسب و قشنگ , کتف خوش فرم یا این که کمر باریک - دقت را از رانهای بزرگ خویش به‌این نواحی متمرکز نمایید .

صاحبان بازوهای لاغر و باریک :
بازوهای خویش را به طور کامل نپوشانید . گونه های دکلته بپوشید , چون بعضی از طراحان عقیده دارا‌هستند که آستین و بند خرقه اعتنا بیشتری را به‌این منطقه جلب می نماید . از پوشیدن مدلهایی با آستین رکابی کوتاه دوری کنید .

عروس‌هایی که سینه‌های کوچک دارا‌هستند :
این عیب قادر است برای شما کارساز باشد و به شما اذن می‌دهد تا از طرح های تزئین کاری شده استفاده نمایید , نظیر تزئیناتی به دور گردن و گریبان . با پارچه پوشاندن و آرایش کردن گریبان ; همینطور بلوز بلندی که بالاتنه کوتاهی داراست و خط سینه آن بالا است و درزی در زیر خط سینه دارااست , زیاد عالی و مطلوب است .

عروس‌هایی که سینه‌های بزرگ دارا هستند :
از پوشیدن گریبان های بسته و بلیز های دکلته پرهیز کنید . گریبان های گلابی صورت و قلبی و گریبان هفت شایسته ترین مدل گریبان برای این اشخاص است .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]