یک خانواده شوهر دوست داشتنی

شنبه 28 مرداد 1396
12:26
رستمی

خدمات عروسی
شش ماه است عقد کرده ام , قرار است پس از وصلت در خانه خانواده ی همسرم معاش کنم . مشکلی که دارم این است که روحیه ی خیلی حساسی دارم و راجع به موضوعات متعدد مضاعف تفکر می‌کنم و حرص و جوش میخورم . همین حالاهم در رفت وآمد ها مشکلاتی پیش میاید که تا بازه ها غمگین هستم و ارتباطم با همسرم زیر تاثیر قرار می‌گیرد .
می‌دانم در هر معاش یک مشکلاتی میباشد . مامان شوهرم زن بخشندگی است ولی اینجانب دوست دارم جداگانه باشم و کسی در معاش آتی ی اینجانب دخالت نکند . نمی دانم چطور خلق و خوی کنم تا در معاش آتی ام در یک مکان با خانواده ی همسرم مبتلا اختلال نشوم .
همواره به یاد داشته باشید که ذهن شما و طریق فکر شما در اخلاق و رفتار شما تاثیر گذار است . لذا در شرایطی که با این دیدگاه پا به معاش مشترک بگذارید که قرار است مادرشوهرتان مداخله نماید و شما از خویش دفاع فرمائید , مطمئن باشید پیش از آنکه حقیقتا این واقعه بیفتد شما با رفتارتان بدین این داستان دامن می زنید . پس ابتدا نگرش خویش را تصحیح فرمایید و به کلیه چیز خوش بین باشید . به هیچ وجه ذهن ها کلیشه ای مامان شوهر و عروس را کنار بگذارید . همت فرمائید به مامان شوهر مثل مامان خویش نگاه فرمایید . همان گونه که سخن های مامان را دلسوزی قلمداد می‌کنید در زمینه ی مامان همسرتان نیز همین نحوه تلقی را داشته باشید . هرگز پیش از موعد درباره ی اتفاقات پیش گویی نکنید و ذهن خویش را مشغول ننمایید .
کارایی فرمائید در بالا محتاطانه خیس خوی فرمایید تا رویه و سبک و روش خانواده همسرتان در دست تان بیاید . گهگاه از وی درمقابل سایر افراد دفاع نمائید . گهگاه برای وی کادو تهیه و تنظیم فرمایید . همت فرمائید او‌را مثل سایرافراد اطرافتان بپذیرید . این قبول بشما یاری می نماید انتظارتان تعدیل شود و توقعات بسیار نداشته باشید .
در خانواده همسر از صمیمی شدن افراطی با یک فرد اجتناب نمائید مگر این‌که ا و را عالی بشناسید با این حال گشوده نیز از ابلاغ اسرار و یا این که بدگویی سایر افراد بپرهیزید . رفت وآمد های خویش را تعریف شده تهیه نمایید . خواسته این نیست که کم تردد نمایید بلکه برای آن تعریف داشته باشید . چنانچه از موضوعی غمگین شدید فارغ از این‌که شتاب نمایید , با فکر آن را با طرف مقابل فی مابین بگذارید و داخل ریزی نداشته باشید . خیلی تایم ها مطرح شدن موجب رفع سوء تفاهم ها میگردد . از این وضعیت تحت عنوان یک تجربه استفاده نمایید و خویش را پرورش دهید و در صدد گله و گلایه متوالی

. کارایی نمائید خانواده همسرتان را دوست بدارید . دوست داشتن اکثری از مسایل را حل می نماید .
مزون لباس عروس


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]