کدام جامه عروس دلخواه اندام شماست؟

سه شنبه 2 آبان 1396
18:15
رستمی

چاق می باشید یا این که لاغر , بلند قد می‌باشید یا این که کوتاه قد؟ جواب تان هر چه باشد ما شایسته ترین جامه عروس را به شما سفارش می‌دهیم
چه بسا در‌صورتی‌که شایسته ترین اندام جهان را نیز داشته باشید با پوشیدن لباسی که دلخواه فرم بدنی شما نیست , احتمال دارد نیمی از زیبایی خویش را از دست بدهید و از رده مانکن ترین عروس خویشاوندان به یک عروس معمولی تنزل پیدا نمائید . پس مابه شماکمک میکنیم تابهترین لباسی که مطلوب صورت اندام تان باشد رابرای وسیع ترین روززندگیتان تعیین فرمائید .
فرم اندامتان سیبی صورت است؟
درصورتی که نیم تنه ای لبریز و کمرکوتاه اماباسن لاغری دارا هستند , لباسی تعیین نمائید که گریبان هفت باشد و برعلیه از تعیین خرقه هایی که نصیب جلوی سینه شان عمل شده و جزئیات فراوانی داراست , جدا دوری کنید . دامن های معمولی و بلند گزینه‌های مطلوب تری برای شما می باشند زیرا بین نیم تنه بالا و ذیل تعادل برقرارمی نمایند . این نکته درگوشی را نیز به خاطر داشته باشید که بستن یک کمربند پهن نیم تنه بالای شمارا بلندتر نشان خواهد اعطا کرد .



فرم اندام تان منحنی است؟
جای اینکه بخواهید در گروه مقابل قرار بگیرید و این کلیه انحنا را لعنت نمایید , خوبتر است با آنان کنار بیایید و و دوستشان داشته باشید . لباسهایی که ازپارچه های ابریشمی کلفت تنظیم گردیده اند برای اشخاصی که چنین اندامی دارا هستند , زیاد مطلوب می باشند . ولی لباس‌هایی که در نصیب ذیل ماهی صورت می‌باشند هم مغایرت بین کمر کوتاه وباسن بزرگ وسینه ها را پر رنگ خیس می نماید .



اندامی به صورت گلابی دارید؟
جستن جامه عروس مطلوب برای اندام گلابی صورت فراوان معمولی است . جامه عروسی با بالا تنه تنگ ودامن بلند , گزینش ایده آلی برای چنین اشخاصی خواهد بود ولی لباسهای سوای گریبان وبند نیز نیم تنه وبازوها را کوچکتر نشان می دهد .



آیافرم اندامتان مانند ساعت شنی است؟‌
مهم‌ترین نکته این است که لباسی گزینش نمائید که کمر شما‌را معلوم خیس نماید . خرقه عروس ماهی صورت که در نصیب کمر فعالیت شده‌است میتواند شایسته ترین مورد پیش روی شما باشد .



اندام تان کوتاه است؟
برای بلندترجلوه دادن اندام تان ازلباسهایی که دورکمرکمتری دارا هستند , استفاده نمائید . یک جامه بی آلایش که به طور راسته پباده سازی شده , گزینش معقولی برای شماست . تنها اعتنا داشته باشید که هرچه قدرپارچه جامه بی آلایش تروازتزیینات وجزییات کمتری برخوردارباشد , خوبتر روی تن شما می نشیند و خودش را نشان میدهد . ازدامن های پفی وپرحجم خودداری کنید چراکه اندامتان راکوتاهترنشان می دهد .



لاغر اندام هستید؟
عروس های لاغر و خیلی لاغر به هیچ وجه نباید خرقه های تنگ و چسبان بپوشند . در صورتیکه می‌خواهید خوش اندامتر جلوه فرمائید , دامنهای پفی را گزینش فرمایید . از سوی دیگر بد نیست که لباستان گریبان بسته یا این که گریبان شل داشته باشد و یا این که چه بسا به دور آن تور دوزی شده باشد .



دیلاق هستید؟
عروسهای دیلاق خوش استیل ترین عروسها میباشند وهرلباسی از یک جامه عروس حجیم و پرزرق وبرق گرفته تا لباسهای تنگ وچسبان وساده برای آنان مطلوب است . توربلندهم خیلی به عروسهای قدبلند می آید!

مزون لباس عروس


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]