راهنمای عروسی و راهنمای تعیین آرایشگاه و تالار زیبایی

سه شنبه 16 آبان 1396
17:56
رستمی

در قبلی ای خیر چندان به دور دختران تا قبلی از روز عروسیشان کمتر سراغ اثاثیه آرایش و پیرایش میرفتند , آن زمان ترسیم بود که دختر طی روز عروسی ابروهایش را بردارد و برای مراسم فراهم شود . ولی در سالهای اخیر پیرایش عروس آنقدر پیچیده شده که برای گزینش آرایشگر مطلوب بایستی زمان بخش اعظمی در لحاظ بگیرید تا گریموری ماهر با پولی مطلوب پیدا فرمایید .



راهنمای عروسی و راهنمای گزینش آرایشگاه و تالار زیبایی

در‌حالتی که در باب آرایش و پیرایش عروس اطلاع متعددی ندارید و تا روز عروسیتان زمان متعددی نمانده با راهنمای عروسی و راهنمای تعیین آرایشگاه و تالار زیبایی عروس سنتر همراه باشید .


از دوستان خوب و اقوام خویش پرس و جو فرمایید

میان عزیزان و اقوام شما کسانی می باشند که اخیرا مراسم عروسی شان برگزار شده‌است , می توانید اسم و نشانی آرایشگاه های متفاوت را از آنها پرسیده و لیستی بنویسید , جست و جو در وب سایت های اینترنتی نیز قادر است یاری دهد تا لیستتان بی نقص شود .


آرایشگاه قربت را در حیث بگیرید

راهنمای عروسی و راهنمای تعیین آرایشگاه و تالار زیبایی عروس سنتر توصیه می‌کند که خوب تر است آرایشگاه شما تا حد قابلیت و امکان به محل برگزاری مراسم نزدیک باشد . در صورتی می‌خواهید در محدوده غربی تهران جشن و پای کوبی بگیرید , آرایشگاه را در انتهای محله های شرقی گزینش نکنید . احتمال دارد هزینه آرایش و پیرایش شما کمتر به اتمام برسد ولی احتمال دارد در طول روز عروسی استرس متعددی داشته باشید و یک حادثه غیر مترقبه برنامه هنگامی وصال به آتلیه و تالار عروسی را بهم بزند . پس نسبت به یک آرایشگاه خاص تعصب نداشته باشید .


مشخص و معلوم فرمائید سبک خلیجی می‌خواهید یا این که اروپایی؟

این روز ها آرایشگران دو دسته سبک پیرایش را برای عروس انجام میدهند . یک مدل که آرایش و پیرایش سبک خلیجی پر اسم و رسم است , که عروس را دوچندان غلیظ پیرایش می کنند , سایه های رنگی به فعالیت می برند و دیده ها را خیلی میکشند .

دسته دیگر پیرایش به سبک اروپایی است که‌این ایام طرف داران بیشتری دارا هستند , که عروس را معمولی خیس پیرایش می‌کنند . مشاهده کنید از کدام سبک خوشتان میاید و بعد از آن برای سایر امور تصمیم بگیرید .

راهنمای عروسی و راهنمای تعیین آرایشگاه و تالار زیبایی
گذشته از عروسی آزمایش گریم داشته باشید

یک مبادرت عالی بعضی آرایشگران این است که یک هفته تا قریه دیروز از عروسی , وقتی را برای آزمایش گریم معین می‌نمایند , احتمال دارد این آزمایش در قرارداد شما هزینه ای جدا داشته باشد , البته قیمت آن را دارااست که برای آسایش خیال و خاطر خودتان این هزینه را پرداخت نمائید .

چنانچه تاج عروس و تور را از قبلی خریداری نموده اید طی روز آزمایش گریم آن‌ها‌را همراهتان داشته باشید . در جمهوری اسلامی ایران کمتر پیش می آیدکه آرایشگران این آزمایش را برای شما انجام دهند , البته با مقداری کاوش می توانید آرایشگرانی را پیدا فرمائید که در قراردادشان آزمایش گریم نیز دارا‌هستند . این را نیز بدانید که آرایشگران صرفا بعداز تنطیم قرارداد حساس این آزمایش رای برای شما انجام میدهند خیر قبلی از آن .

راهنمای عروسی و راهنمای گزینش آرایشگاه و تالار زیبایی
یک سری مورد دارای اهمیت که نوعروسان می بایست بدانند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]