در حالتی‌که پیرو سهیم وصلت می باشید

پنجشنبه 25 آبان 1396
18:46
رستمی

نامناسب بودن کلیه ی مردها صریح نیست . شاید زنی با مردی آشنا شود و پیشین از این‌که بفهمد این مرد دلخواه وی نیست , به وی عشق مند شده و متعلق اش گردد . در‌حالتی که هنوز در سنين بیست سالگی میباشید و نمی توانید از برخورد و شناخت با مردانی که درین مقاله برایتان معرفی میکنیم , مقاومت فرمائید , چندان اشکالی ندارد , ارتباط ها شما برای کسب تجربه چندان نیز بد نیست .



ولی در‌صورتی‌که پیرو سهم دار وصلت می باشید , وقت خویش را با مردهایی نظیر اینها که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم تلف نکنید . اما شاید این مردان در دید اولیه سنجیده به حیث بیایند , و چه بسا با شما معاش نمایند و دوستتان نیز بدارند ( ولی به نحوه خودشان ) , ولی مطمئن باشید که هیچ وقت با شما وصلت نخواهند کرد . چنانچه در‌پی ارتباط ای طولانی بازه و بادوام میباشید و با یک کدام از گونه های مردهای زیر ارتباط دارید , سریعاً ارتباط تان را جدا نمائید .





مردانی که به شما جواب نمی دهند!



در صورتی با مردی قرار می‌گذارید و وی به نحوه معمول به سؤالات و کلام های شما جواب نمی دهد , دیگر به وی اندیشه نکنید . این بشر شاید عصبی باشد یا این که اصلاً از شما خوشش نیامده باشد . اما علت سخن نزدن یا این که پاسخ ندادن های وی اهمیت چندانی نیز ندارد .

در حالتی‌که بعداز مدتی سنجیده با شما تماس نگرفت , اصلاً چشم به راه وی نمانید . در حالتی که از شم چیزی نمی داند و به ارتباط جنسی پيش از تزویج اسرار دارااست , لزومی ندارد که گشوده نیز با وی بمانید . درصورتی که با شما گفتگوهای عاشقانه نمی‌کند , به‌این خاطر است که احتمالاً شمارا نمیخواهد , و حساس نیز نیست که چرا!





مردانی که میخواهند سوپراستار شوند!



مردانی که میخواهند سوپراستار شوند ( حالا در میدان های متفاوت ) اصلاً موردها نیکی برای وصلت به اکانت نمی آیند . رویای ستاره شدن , هر عشق و علاقه ی دیگری را در معاش معمولی و معاش زناشویی آنان از بین می‌برد .

بدتر از تمامی این‌که , سرانجام زنی که چنین مردی را در رویه وصال به رویایش کمک نماید , زیاد دردناک است : پاداش ستاره شدن , وصال به گونه های و اقسام زن ها و دخترهای خوشگل و دیدنی است .

مدام همچنین بوده است . مردها در هر میدان ای که دارای اسم و رسم شوند , چه سینما , چه سیاست , تجارت یا این که هر حرفه دیگری , زنان جزو پاداش و درآمد آن‌ها میباشند . زنان متعددی بدور این بشر ها پیروز چرخ می زنند و فراهم ی انجام هر خدمتی برای آن ها هستند!!

البته بیشتر خانم ها این حقیقت تلخ را فراموش می نمایند . اینجانب مدام از خیل عظیم گوشی تلفن های خانم هایی که فکر می‌کنند مرد زندگیشان فلان بازیگر یا این که خواننده دارای اسم و رسم است , در عجب , آنهم خیر تحت عنوان قهرمان رویاهای زندگیشان , بلکه تحت عنوان شوهر!!





مردان متاهل



این جور از مردان که وضعیتشان معمولاً معین خیس از سایرین است , ولی با این حال گشوده نیز زنان متعددی برای مشورت به اینجانب مراجعه می نمایند و می‌گویند که شیدا یک مرد متاهل گردیده اند و از این قبیل مشکلات!

خدمات عروسی


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]