وصلت دانشجویی

پنجشنبه 25 آبان 1396
18:57
رستمی

در یک تعریف کلی وصلت دانشجویی , ازدواجی ست که در آن هردو زوجین دانش جو میباشند و در معمولی ترین صورت و دور از هرگونه تجملاتی برگزار می‌شود و میانگین سنی زوجین هم زیر است .

در سالهای اخیر سازمانهای فرهنگی برای ترغیب دانشجوها و جوان ها برای وصلت دانشجویی تأکید به‌این دسته تزویج کرده اند و کلیه ساله شاهد برگزاری مراسم وصلت جور جمعی دانشجوها هستیم .
برای انجام اینگونه وصلت ها بایستی یک سری حالت برسی شود و با در لحاظ کرفتن آنان ازداج دانشجویی در سنسن زیر انجام پذیرد .
که ولی وضعیت اقتصادی و اجتماعی در تسریع وصلت دانشجویی در سنین زیر نقش با اهمیت داراست و بایستی کلیه موقعیت را برسی کرد تا این وصلت ها در سالیان اول به بن بست منتهی نشوند .

امروزه موقعیت محیطی و هنگامی در تمامی تصمصم گیری ها سهم به سزایی دارااست که سوای در حیث دریافت کردن آنان نمی توان برای قضیه مهمی همانند تزویج مبادرت کرد .
در اکثری از موردها در آیین اسلام به تزویج در سنین ذیل تاکید شده و ادله آن نیز جلوگیری از به گناه افتادن جوان ها و بلاها اجتماعی ست .


مزایای تزویج دانشجویی :
به عقیده روانشناسان تزویج سبب شادابی اشخاص می شود و روحیه شخص را با نشاط می نماید . یک شخص در دوران تأهل مسئولیت پذیری را بیشتر شعور می کند و به استقلال مالی و ثبات مالی می رسد و در کنار این خصوصیات شخص برای سازندگی سعی می نماید .
تزویج در دانش گاه به دلیل این که هر دو زمان حداکثر را دارا هستند تا به آشنایی نسبی از نیز برسند به این ترتیب می‌تواند یک وصلت غالب تلقی گردد .
در واقع دو انسانی که در محیط آموزشی آشنا میگردند در یک مشقت سنی قرار دارا هستند و نگاهشان به آتی تا حدودی به نیز نزدیک است و مسیر معاش آتی اشان به نیز مشابه است .
به این ترتیب در‌این وضعیت ادراک متقابل به دلیل هدف ها و ذهن ها نزدیک بالا می‌رود و در چنین ازدواجی طرح ریزی برای معاش مشترک پروسه بی آلایش و سادگی را پشت رمز می‌گذارد .
در وصلت دانشجویی اما بیشتر در مدت کارشناسی به دلیل این که دانشجوسان پسر شغل ثابتی ندارند خواه ناخواه توقعات همسر ذیل می‌آید بدین ترتیب در‌این وصلت ها تجملات و افراطی گرایی را کمتر شاهد هستیم .
بی آلایش زیستی و دوری از سرازیرشد و پاش هاس همگانی و تاکید بر معنویات از مهم ترین خصوصیت های وصلت دانشجویی هست .

سود تزویج دانشجویی به صورت کلی :
با دقت به نظرها طیف گسترده ای از اشخاص جامعه بدین سود می رسم که ازوداج دانشجویی جنبه های مثبت فراوانی دارااست در حالتی که که حالت اضطراری برای این وصلت ها آماده شود و نوجوان ها از متوسطه برای تزویج مهارت واجب را کسب نمایند .

خدمات عروسی


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]