برای تعیین گلشن یا این که سالن عروسی , بخوانید

پنجشنبه 25 آبان 1396
19:06
رستمی


حتما از مدت‌ها قبلی به صورت و شمایل جشن و پایکوبی , آذین‌بندی , خدمت جواهرات , رینگ , خرقه عروسی , دسته پیرایش و مو خویش تامل کرده‌اید , البته همگی این الزامات جشن و پای کوبی عروسی می بایست در یک محل مطلوب گرد نیز بیایند ; این محل سالن یا این که باغی است که گزینش می کنید . اکثری از نامزدها تصور می کنند همین که یک سالن یا این که گلشن با قیمتی دلخواه را یافتند شایسته ترین پایکوبی عروسی مورخ را مطابق میل‌شان در آن برپا خواهند کرد ولی اشخاص پیش کسوت میگویند در گزینش سالن و گلشن می بایست به نکات مهمی دقت کرد

مدآنلاین : حتما از مدت‌ها گذشته به صورت و شمایل پایکوبی , آذین‌بندی , خدمت جواهرات , رینگ , خرقه عروسی , دسته پیرایش و گیسو خویش تفکر کرده‌اید , ولی همگی این الزامات جشن و پای کوبی عروسی می بایست در یک محل مطلوب گرد نیز بیایند ; این محل سالن یا این که باغی است که تعیین می کنید . بخش اعظمی از نامزدها تصور می نمایند همین که یک سالن یا این که گلشن با قیمتی مطلوب را یافتند شایسته ترین پای کوبی عروسی مورخ را مطابق میل‌شان در آن برپا خواهند کرد البته اشخاص باسابقه می گویند در تعیین سالن و گلشن می بایست به نکات مهمی اعتنا کرد که در غیر این صورت جشن و پایکوبی عروسی شما تبدیل به یک فاجعه و آبروریزی خواهد شد .
1 - حتما با نامزدتان مشاوره نمائید
در بعضی خانواده‌ها ترسیم است که داماد و خانواده‌اش خودشان محل عروسی را تعیین می نمایند زیرا معتقدند تمام هزینه پایکوبی را خودشان تقبل می‌نمایند پس عروس و خانواده‌اش در این باره حق حیث دادن ندارند ولی این روش به هیچ عنوان عاقلانه و منصفانه نیست . شما و نامزدتان بایستی سازه به امکاناتی که در دست دارید عقل‌های‌تان را روی نیز بریزید و شایسته ترین سالن یا این که گلشن را با نیز گزینش نمائید .
2 - به موقعیت آب‌و‌هوایی دقت نمایید
برپایی پایکوبی عروسی در یک گلشن حقیقتا رویایی است ولی گلشن فقط در فصول به سری از سال برای عروسی دلخواه است پس بسته به این که در کدام نقطه مرزوبوم و با چه آب‌و‌هوایی معاش میکنید می بایست مطمئن گردید که در محدوده مورخ جشن و پایکوبی عروسی شما آب و هوا آفتابی است یا این که ابری و بارانی؟ بهتراست هنگامی را برای عروسی خویش در گلشن گزینش فرمایید که دمای هوا حدود 25 – 35 مرتبه سانتی‌گراد باشد در غیر این صورت گلشن آن‌قدر گرم یا این که سرد است که نمی‌توانید از فضای گشوده و زیبای آن استفاده فرمائید و تمام هزینه‌ای که برای آذین بندی و زیباسازی گلشن پرداخته اید , هدر می رود . ناچار خواهید شد چادری برپا فرمائید و هزینه دستگاه‌های برودتی و حرارتی را نیز بپردازید . برای مثال در شرایطی که مستقر تهران می باشید صرفا از محدوده هنگامی 15 فروددین ماه تا پایان شهریورماه می توانید در گلشن عروسی برگزار فرمایید چون ساعت جشن و پای کوبی شما از عصر به سپس است و حتی‌در روزها عید و اوایل مهرماه نیز هوای عصر و شب سرد است خصوصا در‌صورتی‌که گلشن اطراف تهران باشد .
3 - محل دوری را تعیین نکنید
خوبتر است در تعیین مکان پایکوبی عروسی خویش دقت ویژه‌ای به رفت‌و‌آمد خودتان و میهمان‌ها داشته باشید . اکثری از تالار‌ها و باشگاه‌های شهر در خیابان‌ها و مرکز ها اساسی شهر قرار دارا‌هستند.

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]