نکاتی برای اجاره جامه عروس

پنجشنبه 25 آبان 1396
19:24
رستمی


1 – تصمیم قطعی خویش را بگیرید
قبلی از هر چیز عالی تصور کنید که آیا اجاره جامه عروس ایده ی خیر و خوبی برای شماست یا این که خیر؟ در هر حال اجاره خرقه عروس مقرون به صرفه خیس از خرید آن است . البته احتمال دارد شما قصد داشته باشید جامه عروس خویش را تحت عنوان یادگار نگه دارید و یا این که چه بسا آن را به فرزند خویش بعنوان یادگاری منتقل فرمایید . یا این که این که قصد داشته باشید بعداز عروسی , جامه عروسی را که خریده اید , بفروشید یا این که اجاره دهید . در هرصورت این تصمیم شماست البته آنچه دارای اهمیت است این است که در این راستا تصمیم قطعی خویش را بگیرید زیرا احتمالا زمان دیگری برای تغییر‌و تحول عقیده تان وجود نداشته باشد .

2 – یک مزون عروس دارای اعتبار تعیین نمائید
به خصوص برای اشخاصی که قصد اجاره خرقه عروس را دارا‌هستند خیلی حساس است که‌این خرقه را از یک مزون دارای اعتبار و صاحب و مالک اسم اجاره نمایند . به این دلیل که در هر مورد مزون های دارای اعتبار و معروف , آوازه و اعتبار خویش را فدای اندکی سود نمی‌کنند . هنگامی دعوا جامه استوک به بین می‌آید احتمال دارد بعضا از سودجویان , خرقه عروسی را که به عنوان مثال یک ایراد مختص دارااست به شما اجاره بدهند و ابعاد از شما بابت به عبارتی نقص‌ که از آن اطلاع نداشتید ضرروزیان بگیرند و یا این که این که جامه نامناسبی را به شما اجاره بدهند . در صورتیکه با مزون های دارای اعتبار عمل فرمایید , ریسک این موردها کاهش میابد .

بعضی از مزون های عروس همراه با خرقه عروس , تاج , تور , شنل و چه بسا کفش آن راهم اجاره می دهند و بعضی دیگر این اسباب و اثاث را یا این که غیر وابسته و با اخذ هزینه جدا اجاره می دهند و یا این که به هیچ وجه تاج و تور و شنل مطلوب آن جامه را ندارند . پس فراموش نکنید که حتما در این طریق از مزون متبوع سوال فرمایید تا در گیر خلل نشوید
3 - هرچه زود خیس دست به عمل گردید
عروس خانم هایی که قصد اجاره جامه دارا هستند می بایست زودتر از عروس خانم هایی که قصد خرید و یا این که دوخت خرقه عروس دارا‌هستند , دست به عمل شوند . به دلیل آن که در اجاره خرقه عروس , شما محدودیت های بیشتری در سایز و مقدار و همینطور پباده سازی خرقه دارید . در هر حال بایستی بیشتر در بازار بگردید تا جامه مطلوب سایز و همینطور ذوق وسلیقه خویش یافت نمایید . از طرفی در‌حالتی که زود خیس دست به عمل گردید شاید جامه های بیشتری پیدا نمایید که برای شب عروسی شما رزرو نشده باشند و شما بتوانید زود خیس از دیگر افراد آن را رزرو فرمایید . پس این اقبال را با تنبلی خویش از بین نبرید و هرچه زودتر کاوش را آغاز فرمائید .

4 - در زمینه ی بقیه اجزای خرقه عروس سوال فرمایید
بعضی از مزون های عروس همراه با جامه عروس , تاج , تور , شنل و چه بسا کفش آن راهم اجاره می دهند و بعضی دیگر این اسباب را یا این که جدا و با اخذ هزینه جدا اجاره می دهند و یا این که ابدا تاج و تور و شنل دلخواه آن خرقه را ندارند .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]