چه گونه شایسته ترین خرقه عروس را برای خودتان پیدا کنید؟

سه شنبه 21 آذر 1396
20:05
رستمی

زمانی که می‌خواهید برای خرید جامه عروس در تشریفات عروسی مبادرت نمائید , معمولا لیستی از خرقه هایی با مدلهای رویایی تان جمع آوری نموده اید . در بیشتر مزون های عروس صرفا یک ساعت وقت برای پرو در اختیار دارید . صرفا درصورتی که که برهه زمانی انتخابتان را محدود کرده باشید میتوانید در‌این یک ساعت به پرو خرقه بپردازید . روشی سهل و آسان برای کاهش مورد ها این است که فقط خرقه های مد نظر تان را آزمایش نمایید و از پرو جامه های متفاوت بپرهیزید . برای استارت خوب تر است معلوم فرمائید تن شما بخشی از کدام مدل زیر است : آیا ریز اندام میباشید یا این که تن شما تپل است و یا این که سایز بالاتنه ی شما بزرگ است یا این که کمر باریکی دارید و یا این که اندام خمیده یا این که ترکه دارید؟

علاوه براین ها روش هایی دیگری موجود است که به خریدی سهل وآسان یاری می نماید . ابتدا این که به مشورت کردن فروشنده توجه فرمایید و از این نترسید که لباسی که وی سفارش می نماید بیرون از عرف و سنت محل معاش شما است . خوبتر است اشخاصی همراهتان باشند اما توصیه میکنیم تعداد شان بسیار نباشد . در‌پی به بعضا نکات راجع به گزینش جامه عروس برای اشخاص ریز اندام و تپل اشاره میکنیم .
گزینش جامه عروس برای اشخاصی که ریز اندام می باشند
عروس های ریز اندام می بایست لباسی تعیین نمایند که کوچکی اندام آنان را به چهره نکشد . خوبتر است این جور از عروسان خرقه های پف دار گزینش نمایند . نکته دیگر این است , طرح های افقی میزان تن شما‌را کوچک خیس می نمایند در حالی که طرح های عمودی مثل توری دقیق سبب ساز کشیده خیس شدن اندام و بدنتان میشوند .

همینطور برای عروس های ریز اندام خوب تر از تاج معمولی به همراه کرپ ابریشمی استعمال شود به عنوان مثال استفاده از کرپ ابریشمی بی آستین به طور گریبان V و با کمربند دوخته شده سبب ارتقا زیبایی خرقه عروس می گردد . استفاده از نوارهای مازاد بر روی خرقه عروس با طرح یقهV منجر می‌شود عروس کشیده خیس به حیث رسد . همینطور استفاده از کمربند در خرقه عروس این تاءمل را ساخت می نماید که عروس پاهای کشیده ای داراست و سبب جذابیت بیشتر می گردد .
گزینش جامه عروس برای اشخاصی که تپل میباشند
در حالتی‌که میخواهید از روش خرقه عروس این تصور را تولید نمایید که اندام کوچک تری دارید و یا این که نصیب هایی از تن خویش را بپوشانید خوبتر است که از جامه پلیسه دار یا این که چین دار استفاده فرمائید . در‌حالتی که پلیسه از گردن تا زانو ادامه داشته باشد در پوشش بخش های تپل تن فراوان تاثیر دارااست . استفاده از کمر بند سبب می گردد بدنتان کشیده خیس نشان دهد برای این که اثر کمربند بیشتر به دیده آید خوبتر است از آستین های ابریشمی استفاده فرمایید . استفاده از مدال توری اقدامی شجاعانه است و سبب ارتقاء وقار و سنگینی خرقه میگردد . گردن آویز توری به ویژه وقتی که همراه با کمربند پهن مصرف شود منجر می‌شود عروس مضاعف خوش استیل خیس به حیث بیاید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]