نکاتی فراوان با اهمیت برای تعیین تالار عروسی و گلشن عروسی در تشریفات عروسی

سه شنبه 31 مرداد 1396
15:39
رستمی

خدمات عروسی
کیفیت غذای مراسم و کیفیت پذیرایی است که حتما قبلی از عقد قرارداد با موسسه سرویس ها مجالس و تشریفات مجالس عروسی خویش از غذای موسسه تشریفات عروسی خویش آزمایش نمایید .
نصیب دوم که خویش دربرگیرنده یک‌سری سطح می‌باشد .
نخستین دقت به فصل زمان عروسی , در حالتی که مجالس عروسی در تابستان و یا این که فصل زمستان اجرا مي شود حتما به سیستم گرمایش و سرمایش و در تالار عروسی و یا این که گلشن عروسی خویش اعتنا داشته باشید , تا یاد تشریفات عروسی شما یاد ای زجرآور برای برای میهمانتان نباشد .
دوم در‌صورتی‌که تالار عروسی شما و یا این که گلشن انتخابی شما بیرون از شهر بود خوب تر است این فاصله طولانی نباشد تا نیز عروس و داماد و نیز میهمان ها خسته نشوند .
سوم پس از این‌که تعداد میهمان ها خویش را شمردید و به تشریفات عروسی خویش اعلام کردید و مکان عروسی مبنی بر تعداد مهمان ها معین شد بایستی سیستم تهویه هوا , سیستم گرمایش و سرمایش تالار عروسی و گلشن عروسی , تالار شام و مکانی منقطع برای مراسم عقد را ارزیابی فرمایید .
چهارم خوب تر است تالار عروسی و یا این که گلشن عروسی شما پارکینگ و یا این که محل دلخواه برای بوستان ماشین مهمان ها شما وجود داشته باشد و همینطور از اجراکننده تشریفات عروسی خویش بخواهید برای پارکینگ شما از یک‌سری پارکبان استفاده نماید .

پنجم گزینش منوی طعام , دسته میز و صندلی , خدمت های پذیرایی , دکوراسیون روی میزها و گونه گل های روی میز را تعیین نمائید .

مزون لباس عروس

ششم ازمجری تشریفات عروسی خویش بخواهید در تالار عروسی و یا این که گلشن عروسی شما یک میز مختص والدین عروس و داماد در حیث بگیرد که از همه دعوت شدگان به منزلت عروس وداماد نزدیک خیس باشد .
هفتم تعیین آوا دلخواه برای جشن و پای کوبی شما با دقت به ذوق وسلیقه عروس و داماد , گزیده که برای میهمانها شما دوچندان دارای اهمیت است نوا جشن و پای کوبی عروسی شماست که سبب ساز درگیر شدن مهمانان و بشاش بودن آنان در مراسم عروسی می گردد و بایستی برای تعیین آهنگ هزینه و وقت صرف فرمائید .
هشتم تعیین سرویس ها جانبی تشریفات عروسی شماست که مشتمل بر صفحه آرایی تالار , حریق بازی , شمع آرایی , سفره منزل سنتی , کندی توشه و . . .
نهم تعیین میوه و شیرینی و آب میوه ارگانیک , چای و نسکافه و قهوه باتوجه به فصل مراسم عروسی و ذوق عروس و داماد
دهم از بودن ژنراتور برق در تالار عروسی و یا این که گلشن عروسی خویش از روش اجرا کننده تشریفات عروسی اطمینان پیدا فرمایید , تا در صورت انقطاع احتمالی برق در تالار عروسی در شب مراسم عروسی برق جایگزین وجود داشته باشد .
نصیب سوم : تزیینات تالار عروسی و یا این که گلشن عروسی خویش را از جمله گل آرایی و خدمت های رو میزی و صندلی ها خوب تر است با رنگ گل های دیگر و خدمت های انتخابی شما مطابقت و همخوانی داشته باشد , استفاده از میزهای یادبود و اجسام تزئینی دیگر کالسکه , طاق گل و . . . زیبایی مراسم شمارا دو چندان می نماید , در مراسم عروسی خویش استفاده از شمع ها را فراموش نکنید .
نصیب چهارم به اجرا کننده تشریفات عروسی خویش اطمینان داشته باشید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]