برای معالجه موهای کم آب و آسیب پذیر چه می بایست کرد؟

يکشنبه 5 شهريور 1396
12:43
رستمی

خدمات عروسی

رنگ آمیزی موی و یا این که استفاده از سشوار و اتوی می میتواند منجر از بین رفتن رطوبت گیسو و در سود کم آب و آسیب پذیر شدن آن بشود . بالا رفتن سن هم دلیلی دیگر است .

برای این که بتوانیم کیفیت موهایمان را خوب تر کنیم تا دیگر کم آب و آسیب پذیر نباشند و خوبتر موقعیت بگیرند , یک سری نکته موجود هست که درپی به آن ها خوا‌هیم پرداخت .

رطوبت موی
استفاده از موادی که موهایتان را مرطوب می نمایند دوچندان لازم است . برای مثال تولیدها دربردارنده روغن زیتون , روغن ارقان و یا این که روغن نارگیل مضاعف برای گیسو اثر گذار است .

سیلیکون و الکل
از هر گونه محصول دربردارنده این دو ماده بایستی اجتناب کرد . سیلیکون بر روی موها سدی را تولید خواهد کرد که سبب خفه شدن و عدم جذب رطوبت به وسیله موی میشود . محصول ها دربردارنده الکل هم رطوبت گیسو را از بین می برد . این ماده در حقیقت سبب ساز کم آب شدن موها میشود . ماده دیگر هم سولفات است . بدین ترتیب هنگام خرید شامپو یا این که محصول ها دیگر گیسو بدین مورد ها توجه نمایید .

موهایتان را کمتر بشویید!
تلاش نکنید موهایتان را هر روز بشویید . در شرایطی که موهایتان را یک روز میان بشویید , در واقع امداد خواهید کرد تا روغن‌های ارگانیک موهایتان محافظت شود . این فعالیت تاثیر متعددی دارااست .

استفاده استراتژیک از شامپو
هنگام شستشوی رمز با شامپو , به جای‌اینکه تمام سرتان را مملو از شامپو نمایید خوب تر است که تنها به شستن ریشه‌های گیسو بسنده نمائید . تمام چربی موی در به عبارتی بخش عده میگردد . ولی هنگام شستشوی راز با قابل انعطاف کننده بالعکس این فعالیت را انجام دهید .

ماسک موی
برای رطوبت دهی خوب تر موی و از بین بردن شکنندگی آن , خوبتر است هفته‌ای یک سکو از ماسک‌های قابل انعطاف کننده موی استفاده نمایید . بعد از اعمال ماسک بر روی موها , از کتف برای پخش کردن آن استفاده نمایید . بعد بین 20 تا 30 دقیقه دیگر میتوانید موهایتان را آب بکشید .


اشیای داغ مثل سشوار و همینطور فروغ خورشید می توانند سبب ساز کم آب شدن موها شوند

برای معالجه
مزون لباس عروس
حرارت
اشیای داغ ( نظیر سشوار و اتوی موی ) و همینطور فروغ و روشنایی خورشید می توانند سبب کم آب شدن موها شوند . چنانچه در معرض نوروروشنایی شدید آفتاب قرار دارید , خوبتر است از اشکال کلاه یا این که اسپری منحصر به فرد SPF استفاده فرمایید . ولی در مواقع ضروری , می توانید پیش از استفاده از اشیای داغ از اسپری منحصر به فرد ضد حرارت استفاده نمایید تا بازدارنده شکنندگی موی شود .

این را نیز دقت داشته باشید که هنگام استفاده از اتوی گیسو و یا این که محصول ها شبیه , موهایتان تماما کم آب باشد . در غیر این صورت , در غیر این صورت , موهایتان می‌سوزد .

تقسیم حرارت
هنگام عمل با سشوار , اتوی گیسو و محصولاتی از این دست , عملکرد فرمائید موهایتان را بسیار در معرض حرارت قرار ندهید . به عنوان مثال هنگام عمل با اتوی گیسو , هر قسمت از موها را یک رتبه یا این که نهایتا دو درجه اتو بکشید . در غیر این صورت , به موهایتان جراحت وارد خواهید کرد .

استراحت دادن به موها
عملکرد نمائید هرز گهگاه به موهایتان استراحت دهید و آنها‌را به کل از وسایل داغ بدور نگه دارید . ولی این قضیه مشتمل بر تولید ها شیمیایی گیسو هم میشود .

حفظ پیش از رنگ آمیزی موی
فرقی نمی کند که موهای خاکستری‌تان را رنگ می کنید و یا این که تنها تغییر و تحول رنگ می‌دهید ; نکته قابل توجه این است که فرآیندهای شیمیایی جراحت بدون شوخی به گیسو می‌زنند . استفاده از قابل انعطاف کننده‌های منحصر به فرد هنگام نقاشی کردن گیسو سفارش می شود , چون در آن مسافت پوستِ کف رمز مستعد زخم بوده و همین موضوع مشکل‌زا خواهد بود . ولی استفاده از قابل انعطاف کننده سبب رطوبت دهی و تعمیر بافت موی در آن زمان میگردد . ولی استفاده از مواد رطوبت دهنده بعداز رنگ آمیزی موی هم استراتژی خیر برای پیشگیری از کم آب و آسیب پذیر شدن موی است .

مزون لباس عروس

\


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]