چطور آرایش و پیرایش کنید؟

يکشنبه 5 شهريور 1396
12:45
رستمی


خدمات عروسی
در حالتی‌که فرم صورت شما دایره یا این که بیضی صورت است برای زیبایی بیشتر به یک سری نکته اعتنا نمائید

برای داشتن چهره یی زیبانر از مدام به فرم فیس تان بیشتر دقت فرمائید . هنگامی بدانید که با اعتنا به صورت صورت چه رنگ موی و آرایشی برای شما مطلوب خیس است , هنگام سخن با آرایشگران راحت خیس تصمیم می‌گیرید و از سود کارشان راضی خیس میشوید .
در‌حالتی که چهره ای گرد دارید
این گونه صورت به شکلی است که پیشانی , گونه‌ها و زنخدان در کنار نیز دایره را تشکیل می‌‌دهند . به نحوی که صورت تپل , گوشت‌آلود و ناهماهنگ چشم می‌‌شود . گونه‌هـا اکثر زمان ها مالامال و گوشت‌آلود بوده و استـخوان جور پیدا نیست . صورت‌های گرد دارنده انحناهای ملایمی می‌باشند . دسته و رنگ گیسو مطلوب می تواند صورت را کشیده‌تر جلوه دهد .
با موها چه کنید؟
رنگ گیسو : ‌ مش و هایلایت برای اشخاصی که صورت گردی دارا‌هستند شایسته ترین مورد است . از آرایشگر خویش بخواهید بالای پیشانی را روشن‌تر و ذیل گوش‌ها و فک را تیره‌تر نماید .
گونه گیسو : از گونه مو مصری و چتری‌های حجیم خودداری کنید . این مدل‌ها پهنای صورت را بیشتر نشان می دهند . در ادامه مدل‌های متعادل‌تری , مثل چتری‌های نسبتا بلند که پشت یک گوش عده میشوند یا این که موهای لایه‌ای باشید .

نکاتی برای زیبایی بیشتر : لباس‌هایی که یقه‌های بازتری دارا‌هستند صورت شمارا کشیده‌تر نشان میدهند . لباس‌های گریبان گرد برای چنین صورت‌هایی مطلوب نیستند چون صورت را گردتر نشان می دهند .

مزون لباس عروس

چطور آرایش و پیرایش کنید؟
-
جاهایی که می بایست تیره شوند : اطراف فک , شقیقه‌ها و گردن
-
جاهایی که بایستی روشن شوند : میانه بینی , میانه جور ها , پیشانی و زنخدان
-
رژ جور : زیر استخوان نوع


در صورتی چهره یی کشیده دارید
در‌این مدل صورت علاوه بر پیشانی , زنخدان نیز بلند و دراز است . برای همین صورت خسته چشم می‌‌شود استخوان مدل فاقد برجستگی است چون که صورت دراز و کشیده است ; یادتان باشد صورت‌های مستطیل و کشیده پهنای پاره ای دارا‌هستند . در واقع ارتفاع آنان مضاعف و عرض‌شان کم است . این نوع صورت یکی مدل‌های خوشگل و شیک به حساب میآید البته خوبتر است با استفاده از جور و رنگ مو مطلوب در آن پاره ای تعادل تشکیل داد .

با موها چه کنید؟
رنگ موی : در پی رنگی باشید که در نصیب ریشه تیره‌تر و هر چه به جهت ذیل میاید روشن‌تر شود . چنین رنگی صورت شما‌را گردتر نشان می دهد و نوعی تعادل تولید می نماید .
دسته گیسو : دسته گیسو صورت‌های کشیده می بایست به گونه‌ای باشد که در نزدیکی صورت حجم موی دوچندان باشد . بعضی مدل‌های لایه‌ای هم دلخواه این‌گونه صورت‌ها می باشند . همینطور می بایست از حجم دوچندان گیسو برفراز رمز خودداری کرد . همینطور چتری‌های لبریز و حجیم برای اشخاصی با صورت کشیده فراوان قشنگ خواهد بود .
نکاتی برای زیبایی بیشتر : گردنبند‌های کوتاه و پیراهن‌های گریبان گشوده زیبایی صورت‌های کشیده را بیشتر می‌نماید . همینطور استفاده از گوشواره های پهن هم بدین اشخاص پیشنهاد میشود .
نکته : در صورتی‌که بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه‌تر جلوه دهید , صرفا پل بینی خویش را روشن‌تر نمایید خیر کلیه روی بینی .

چطور آرایش و پیرایش نمائید
-
جاهایی که می بایست تیره شوند : پیشانی ( رمز حد مو راز و پیشانی ) , زنخدان , زیر گونه‌ها .
-
جاهایی که بایستی روشن شوند : بالای استخوان‌های مدل و پیشانی و روی فک‌ها
-
رژگونه : استخوان‌های جور

مزون لباس عروس


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]