چطور با عروس مهم کنار بیایید؟

پنجشنبه 16 شهريور 1396
14:56
رستمی

برای خلق و خوی با عروس های اصلی نکاتی موجود است که با فهمیدن آن‌ها معاش تان شیرین خیس و آهسته خیس می‌شود
نوسان های خلقی یکی‌از خصوصیت های خانم هاست , بایستی این نوسان را در اختیار گرفتن کرد یا این که با آن کنار آمد؟ زن ها نسبت به مردها احساسات شان رقیق خیس است . این یک کدام از خصوصیت های رفتاری آنهاست و به خودی خویش , نقص محسوب نمیشود . ولی میزان آلرژی همگی زن ها یکسان نیست ; همان گونه که مردها به حیث روحی با نیز متعدد می باشند . زن ها تمامی روی موج احساسات شان سوار می باشند و این ارتباطی به میزان خود‌با‌وری آن‌ها ندارد ولی معمولا در وقتی که شم خیر دارا‌هستند , اعتماد‌به‌نفس شان نیز فراتر است .
زرنگ ها , حیاتی ترند
احتمالا همسر شما زن تحصیلکرده و با اعتماد به نفسی باشد . اتفاقا درین زنان آلرژی حسی فراتر است ; به همین بهانه همسر شما کوچکترین کناره و کنایه را متوجه شده و آشفته می گردد . به همین جهت نیز کوچکترین تلنگر احساساتی , یک دفعه خلق و خوی و احساساتش را تغییر تحول میدهد البته این تلاطم فعلا است . به همین جهت خق آن ها احتمالا درطول روز چند دفعه تغییر تحول نماید .
زنانی که به نظر هوشی از استفاده هوش بالاتری برخوردار می باشند , مهم خیس و با جزییات بیشتر میباشند . پس این یک نقص رفتاری نیست . برای آنکه بتوانید به وی امداد فرمایید , با همسرتان حرف نمایید . به وی بگویید که متوجه ظرایف رفتاری وی می باشید . متوجه می‌باشید که وی به دلیل هوش بالایی که دارااست , خلق اشتباه اشخاص را شعور می نماید . به وی امداد نمایید تا سخن بزند و هنگامی که در رابطه آنچه اندوهگین شده سخن میزند , کارایی نکنید اورا موعظه نمایید . تنها خموشی کرده و گوش نمائید . بعد به وی اطمینان بدهید که او‌را فهم و شعور می‌کنید , همراهش میباشید و نمی گذارید دیگرافراد به وی زخم رمانتیک وارد نمایند و این عمل را به طور عملی انجام دهید .
با خودبا‌وری منافات ندارد
همسر شما خودباوری بالایی دارااست البته گهگاه این خود باوری به دلیل مشکلات احساساتی که برایش پیش می‌آید , زخم می بیند . خود‌با‌وری خانم ها صحیح مانند امواج دریا در نوسان است . هنگامی که به هر ادله شم آن‌ها تحریک شود , خود باوری شان کاهش می‌یابد . به همین بهانه نیز همسر شما با وجودی که زن با اعتماد به نفسی است ولی گهگاه اعتماد به نفسش را از دست میدهد .
در صورتیکه خودبا‌وری همسرتان زیر است , مجال خیر و خوبی برای منزل تکانی عاطفی است ; بدین معنا که هنگامی به نظر خودباوری در حالت نامناسبی قرار دارا‌هستند , زمان خیر و خوبی برای اظهار عشق و علاقه به آنهاست تا مجدد خودباوری شان را به دست آورند .
به این ترتیب اگر شم می‌کنید همسرتان اعتماد به نفسش کم شده با وی بیشتر همراه گردید . علاقه تان را بیشتر نشان دهید . او‌را فقط نگذارید .
سکوتش را بشکنید
چنانچه همسر شما درصورتی که در گیر ایراد رمانتیک میگردد , خموشی می نماید . مسئول شکستن این بی سر و صدا , شما میباشید . البته برای شکستن این خموشی می بایست در او‌لین مجال مبادرت فرمائید . به عنوان مثال در حالتی‌که پس از یک میهمانی خانوادگی حس کردید همسر شما بدون صدا نموده است , رمز کلام را گشوده فرمایید .
درصورتی که میدانید دقیقا چه موضوعی اورا آزرده نموده است , دقیقا سراغ اصل زمینه بروید . در رابطه قضیه اتفاق افتاده نظرتان را بگویید . این آغاز نیکی برای باخت بی صدا همسرتان است ولی چنانچه نمی دانید همسرتان دقیقا از چه موضوعی رنجیده است , کافی است از ضیافت , خوی اشخاص یا این که چه بسا خرقه پوشیدن اشخاص صحبت بزنید تا همسرتان سکوتش را بشکند ولی در صورتی هیچ کدام از این‌شیوه ها فیض ای به‌دنبال نداشت , شما نیز بی سروصدا نمائید .
احتمالا همسرتان برای کلام کردن در رابطه مسئله آمادگی ندارد . در‌این وضعیت در انتظار بمانید ; ممکن است وی یک ماه یا این که 1سال سپس در رابطه زمینه کلام نماید . گهگاه کارایی شما برای ناکامی بدون صدا کافی یا این که دلخواه نیست . درین حالت بی صدا فرمایید . وی خودش به سخن خواهد آمد ولی حواس تان به بازه زمان و صورت بی سر و صدا وی باشد .
مزون لباس عروس


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]