راهنمای گزینش سالن ( گیفت عروسی

سه شنبه 16 آبان 1396
17:35
رستمی


گیفت عروسی

گیفت عروسی یا این که کادو عروسی , کادو ای کوچک است که عروس و داماد برای دعوت شدگان ( خانم ) مراسم عروسی تدارک میبینند تا از حضور آن‌ها در جشن و پای کوبی عروسی تقدیر وتشکر نمایند . همین طور گیفت عروسی به آرم یادبود عروسی نزد دعوت شدگان به یادگار میماند و کادو ای به یادماندنی خواهد بود . براین اساس خوب تر است که در گزینش گیفت عروسی خویش اعتنا فرمایید تا مهمانانتان را با کادو ای خاص و یاد انگیز راهی منازلشان نمایید .
برای تصمیم گیری جهت ساخت یا این که خرید گیفت عروسی , عوامل گوناگونی تاثیرگذار میباشند که عوامل دارای اهمیت به قرار زیر می‌باشند : وسع مالی شما , تعداد میهمانها , بازه زمانی زمان تا عروسی , ماندگاری گیفت عروسی ( بعنوان نمونه در‌صورتی‌که گیفت مدنظر شما , گل ارگانیک باشد )

گونه های گیفت عروسی

سازه به توان مالی عروس و داماد , دسته های گیفت عروسی مختلفی می توان در حیث گرفت . همانگونه که گفته شد بصورت سنتی از قند و نقل و نبات استفاده می‌شود ولی در دنیای امروزی مدرن , هدایای عروسی متفاوتی چشم شده‌است . همین طور در فصول متفاوت می توان هدایای متناسبی را در حیث گرفت و یا این که از نام عروس و داماد و یا این که مورخ عروسی در گیفت عروسی استفاده نمود . از مدل بندی های زیر می‌توانید جهت گزینش گیفت عروسی تان استفاده نمایید :
۱ ) گیفت عروسی سنتی :

این گونه گیفت ها مشتمل بر باکس های تزیین شده است درون باکس هم میتوانید کادو ای کوچک به ترسیم یادبود بگذارید
۲ ) گیفت عروسی خانگی :

این مدل گیف ها میتواند دربرگیرنده عروسک ( عروس و داماد ) , گونه گل های کوچک , کله قند فانتزی کوچک تزیین شده و پرنده های تصنعی قشنگ باشد .
۳ ) گیفت عروسی مناسبتی :

این دسته گیفت علامتی از مراسم عروسی شماست . بعنوان نمونه درصورتی که مراسم عروس تان در ساحل باشد , میتوانید از قایق عروسکی با تزیین نقل و نبات استفاده فرمائید تا برای مدام در اذهان بماند . و یا این که در صورتی‌که عروسی تان در فصل‌زمستان و برف باشد , آیتم های جالبی برای تعیین خواهید داشت .
۴ ) گیفت عروسی فرهنگی :

این گونه گیفت نمادی از تمدن قومیت یا این که قوم و قبیله شما می‌باشد که با پاره ای فکر , شایسته ترین نظرها را خواهید یافت !

در پایان در حیث داشته باشید که گیفت عروسی , امری لازم نبوده و در صورت داشتن توان مالی , میتوانید تهیه و تنظیم فرمائید .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]