۳اشتباه همگانی در گزینش لباس ساقدوش عروس

پنجشنبه 16 آذر 1396
16:24
رستمی


همانطور که می‌دانید ساقدوش های عروس خانم می بایست لباسی یک رنگ و طرح داشته باشند . از این رو لباس مخصوصی که برای آن‌ها انتخاب می‌شود باید به نوعی تک و منحصر به فرد باشد . گزینش این جامه نیازمند رعایت اصول خاصی استکه ممکن است خیلی از افراد از آن آگاه نباشند . امروز به
۳ غلط همگانی در انتخاب جامه ساقدوش عروس اشاره میکنیم .
۱ - پرسیدن سوالهای اشتباه از ساقدوش ها
همیشه با این‌که شما ساقدوش ها را انتخاب میکنید و احتمال دارد از صمیمی ترین دوست های شما باشند ولی شاید شما سلیقه ی آنان را به طور دقیق نمی دانید . بهترین کار این است که از آن‌ها در این مورد سوال نمایید و سلیقه‌شان را بیابید . شاید دوست جان جانی شما از رنگ نارنجی متنفر است و شاید خواهر شما از خرقه های بدون آستین خوشش نمی آید . پس باید حتما لیستی از تعیین های آن ها تهیه و تنظیم نمائید . خوشبختانه لباس های ساقدوش ها در کلیه ی سایزها ارایه میگردد و شما نگران سایز نخواهید بود .

۲ - دادن گزینش های زیادی به ساقدوش ها
ممکن است دادن گزینش های زیادی راجع‌به گزینش لباس برای ساقدوش ها آنقدرها هم خوب نباشد . به خصوص در حالتی‌که شما از آن جور افرادی نباشید که با پیام های هر ساعته با مضمون این چطوره؟ و یا نظرتو راجع بدین بگو بتوانید کنار بیایید . یک پیشنهاد : در صورتیکه خیلی اهل دموکراسی میباشید می‌توانید گونه و میزان تنگ یا گشاد بودن جامه را خودتان گزینش کرده و در تعیین رنگ یا خانواده ی رنگی برای خرقه نظرسنجی بگذارید .

۳ - ازیادبردن میزان بودن لباس ها
فرض نمایید که با کلی ذوق وسلیقه و شوق واشتیاق لباس ساقدوشها را انتخاب و تهیه کرده اید و در طول روز عروسی ناگهان خرقه ها مبتلا مشکل شده و یا پاره می گردند . این رخداد فراوان خوشایندی نیست و بدتر آن که می بایست تا انتهای عروسی با دستتان آن قسمت ها را نگاه دارید . به همین بهانه بهترین عمل این است که حتی الامکان از جامه های مجلسی ریسک پذیر مثل خرقه های فارغ از شانه یا خیلی تنگ و چسبان دوری کنید . جامه هایی تعیین نمائید که با سینه بندهای معمولی به راحتی قابل پوشیدن باشند و یقه های معمولی داشته باشند .
ساقدوش های شما دسته نیستند و این به این معنی است که تماما با هزینه ها و پشیمانی های آن‌گاه خرید بد آشنا هستند . خودشان بارها و بارها لباس مجلسیخریده اند و روال کار را می دانند . از این رو بعداز تعیین لباس از آنان بخواهید تماما در آن ورجه وورجه کنند و برقصند و تمامی ی شرایط عروسی را با آنها بسنجید .

مزون لباس عروس


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]