12 نکته در رابطه کفش عروس‌خانم

شنبه 25 شهريور 1396
11:02
رستمی

خانم‌هایی که همسرشان خیلی از خودشان قدبلندتر است , احتمال دارد برای شب عروسی‌شان دنبال کفشی می گردند که بتواند قدشان را کم‌وبیش هم‌تراز همسرشان نشان بدهد . البته آیا می پندارید میتوانید تمام شب با چنین کفشی راحت باشید؟
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
12
پیشنهاد زیر کمک‌تان مینماید کفش عروسی‌تان را صحیح گزینش فرمایید

1 -
اولیه از کلیه , راحتی : مهم ترین نکته‌ای که در گزینش کفش جامه عروسی‌تان بایستی به خاطر داشته باشید , این است که می بایست در آن راحت باشید . شما قرار است این کفش را تمام ارتفاع شب به پا فرمایید و با آن منش بروید و برقصید . در حالتی که پاشنه آن خیلی بلند باشد یا این که پاهایتان را بزند , اعصاب‌تان به‌هم می‌ریزد . به این ترتیب به سراغ کفش‌هایی نروید که پاشنه خیلی بلند و ظریفی داشته باشند یا این که شیب کف کفش خیلی دوچندان باشد . کفش‌هایی با بندهای دقیق و سفت روی انگشتان پا هم سبب رد پرتاب کردن روی انگشتان پای شما می شوند .

2 -
جنس کفش عروسی کلیدی است : جنس کفش عروسی شما نیز خیلی اصلی است . ابریشم و ساتن دو جنس پارچه مطلوب برای پباده سازی راه و روش کفش جامه عروس میباشند . با این وجود جنس پارچه‌ جامه عروس شما نیز قادر است راهنمای نیکی برای تعیین جنس رویکرد کفش خرقه عروسی‌تان باشد . شما چه بسا می توانید تکه‌ای از پارچه خرقه عروس‌تان را به کفاش بدهید تا با آن روش کفش خرقه عروس‌تان را بدوزد و روی کفش‌تان آن را به‌کار چیره شود . در حالتی‌که روی خرقه بالا تنه‌تان عمل شده , میتوانید جزء این پارچه فعالیت شده را روی کفش‌تان به عمل ببرید .

3 -
غروب بروید خرید : شایسته ترین زمان برای خرید کفش خرقه عروسی‌تان , ساعت‌ها آخری روز و غروب است زیرا در تمام روز بر اثر منش رفتن و ایستادن روی پاها , پاها کمی‌ ورم میکنند و بزرگ‌تر میگردند البته در صورتی شما صبح به خرید کفش عروسی‌تان رفته باشید , احتمال دارد این کفش , عصر ( روز ) مراسم پای شمارا بزند .

4 -
به کف محل برگزاری پایکوبی اعتنا فرمائید : عروسی شما قرار است در گلشن برگزار شود یا این که در یک تالار که با قالی فرش شده؟ کفش‌های عروسی با پاشنه تیز برای مراسم جشن و پای کوبی تزویج در گلشن دلخواه نیست زیرا پاشنه آن باطن گل و خاک زمین چمن فرو میرود . برای این مکان‌ها از کفش‌های تخت یا این که با پاشنه پهن استفاده نمائید . در صورتی قرار است مراسم شما در تالار , با کف‌پوش فرش یا این که پارچه‌های ابریشمی و درخشان و سپید برگزار شود , احتمال دارد ضروری باشد کف کفش‌تان را کفی‌های عاج‌دار که با کف اصطکاک تولید می نمایند , بچسبانید .
5 -
یک جفت کفش کمکی داشته باشید! خوبتر است بیشتر به تامل خودتان باشید و یک جفت کفش راحت‌تر برای ساعت‌ها آخرین جشن و پایکوبی ازدواج‌تان تهیه و تنظیم فرمائید . شما می توانید این جفت کفش کمکی را از گونه های تخت یا این که با پاشنه 3 سانتی‌متر گزینش نمائید و زمانی حسابی از کفش‌هایتان کلافه شدید , آنان‌را بده بستان نمایید .

6 -
پوشیدن آزمایشی یادتان نرود : در‌صورتی‌که شما روزی یک سری ساعت کفش جامه عروسی‌تان را در خانه بپوشید و با آن رویکرد بروید , نیز به منش رفتن با آن عادت می کنید و نیز می توانید با آن بایستید . مطمئن باشید رویکرد رفتن و رقصیدن با یک کفش پاشنه‌بلند سپید در یک جامه بزرگ و حجیم و سنگین وزن عمل فراوان دشواری است .

7 -
تکه‌ای از پارچه جامه عروس‌ را همراه خودتان ببرید : زمانی برای خرید کفش عروسی‌تان می روید , خوب تر است تکه‌ای از پارچه جامه عروس‌تان را همراه ببرید . صحت دارد که رنگ جامه عروسی شما سپید است اما رنگ‌های سپید نیز ته رنگ‌های یاسی , صورتی , طلایی . . . متفاوتی دارا هستند . احتمال دارد شما رنگ جامه و کفش عروسی‌تان را در یک موضوع گزینش نکنید و رنگ کفش‌تان هماهنگ با رنگ لباس‌تان نشود .

8 -
کفشی نظیر کفش عادی‌ خودتان : در صورتی‌که شما در شرایط معمولی به کفش پاشنه 3 سانتی‌متر عادت دارید , سعی‌کنید در پایکوبی ازدواج‌تان نیز پاشنه کفش‌تان را درین مایه تعیین فرمایید البته در صورتی‌که درپی پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های بلندتر می باشید , نخستین بایستی مشاهده کنید که به پوشیدن این کفش‌ها عادت دارید یا این که خیر .
مزون لباس عروس


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]