مدیر یک عروسی استثنایی

يکشنبه 29 مرداد 1396
15:33
رستمی

خدمات عروسی


سفره عقد , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , نورپردازی , میز شام و آبادی ها مورد دیگر بایستی در یک تیم منظم قرار بگیرند تا یک مجلس عروسی صحیح و حسابی برگزار شود . ممکن است ماندگار ترین شب معاش هر کسی مراسم عروسی اش باشد ; مراسمی که تکرار نمیشود و تمامی دل شان می‌خواهد به شایسته ترین نحو ممکن برگزار شود اما گهگاه رقابت و دیده و نیز چشمی نیز موجود هست که فعالیت را طاقت فرسا خیس می نماید .


چیزی از مداد نمی افتد

پباده سازی بایستی خاص و در عین درحال حاضر متناسب محترم عروس و داماد باشد . این عمل بالاتر از برگزاری یک مراسم عروسی است . می بایست در به عبارتی جلسات اول شناخت عروس و داماد را با روئت کرد روان شناسی تجزیه و ارزیابی کرد تا یک فضای از صمیم قلب ساخت شود . برای شرکت های تشریفات که یک شب یاد انگیز برای عروس و داماد و خانواده های شان بسازند . بایستی قبلی از وصال زمان مراسم تمام سعی مان را بکنیم که در عروس و داماد و خانواده ها حس ادب ساخت کنیم . این ادب خیلی حساس است زیرا معمولا پیشین از برگزاری چنین مراسم مهمی اشخاص اساسی استرس دارا هستند و نگران میباشند که مشکلی پیش نیاید . چهت نیل بدین متانت می بایست به خانواده ها برنامه های ظریف با جزئیات بدون نقص بدهیم تا خاطر شان راحت باشد که برگزارکننده مجلس به تمام جزئییات ها تفکر کرده و چیزی از مداد نیفتاده است . در شرایطی که در مجالس ماهر حضور داشته باشید میبینید که عروس و داماد و نزدیکان شان با متانت و اطمینان و نظیر میهمان وارد مجلس می‌شوند .

مدیر در
۲ مسئله

امور خیلی معمولی و با مدیر پروژه هر مجلس عروسی در
۲بخش انجام میشود . یکی مدیر وسایل و اقلام است و یکی مدیر زمان . در بخش نخستین می بایست طرح ریزی کنیم که چه احجام و وسایلی برای چینش و تزئینات بایستی به محل برگزاری مجلس منتقل شود برای مثال چه گل هایی واجب است , چه تعداد می بایست روی هر میز قرار بگیرد و چه رنگ هایی باشد . خوبتر است تمامی چیز بیش تر از آن چیزی باشد که عهد داده ایم و کیفیت بهتری نیز داشته باشد تا رضایت صاحبان مجلس در توا‌ن خوب و ایده آل تامین شود . بخش دوم زمان بندی است . تمام جزئیات مراسم , از آرایشگاه تا فیلم و عکس و زمان مراسم عقد و چه بسا ساعت شام , چنددفعه در دست گرفتن میگردد تا تمامی چیز منظم باشد و طبق زمان بندی پیش برود .

شایسته ترین میهمان باشید

در حالتی‌که میخواهید در برگزاری یک مجلس باشکوه به عروس و داماد امداد فرمائید و میهمان عالی و ایده آلی باشید این
۵ نکته را به خاطر بسپارید :

وقت شناس باشید

کارایی فرمایید سروقت و راءس ساعت مندرج در کارت در مراسم حاضر گردید . عروسی ها معمولا یکسری ساعتی بیشتر نیست و قسمت های مختلفی دارااست که بایستی متواتر صورت بپذیرد . تاخیر شما تحت عنوان میهمان عقد سبب ساز دیرتر آغاز شدن مجلس می گردد .

در محل رقم خورده بنشینید

در شرایطی که برگزارکنندگان در کارت , شماره میز شما‌را انتخاب کرده اند در جای معین بنشینید . حتما این شماره گذاری براساس شناخت بیشتر اقوام و عزیزان است . در صورتی نیز مراسم جانمایی نشده هر میز و صندلی را که تعیین میکنید تا پایان همانجا بنشینید .

به موقع با عروس و داماد احوالپرسی نمایید

بی تردید عروس و داماد از حضور شما در مجلس شان ذوق زده می باشند اما برنامه های فشرده بازدارنده از احوالپرسی های طولانی با تک تک میهمانها می گردد آنان‌را با لبخندی ملازمت و همراهی فرمائید و احوالپرسی را به ساعتها بعداز شام موکول فرمائید . عکس های یادگاری را نیز برای بعداز شام بگذارید .

کادو بدهید

در صورتی‌که به نامزدی میروید حتما با خویش گل ببرید . یک سبد گل یا این که یک تاج گل با ذکر اسم شما برای نامزدی مطلوب است . برای مجلس عروسی از گذشته به کادو تان تصور کنید و چیزی تنظیم فرمایید که به عمل عروس و داماد بیاید و تا سالیان آن‌ها را به یاد شما بیندازد . در صورتی‌که قابلیت و امکان حضور در مراسم را ندارید یک سبد گل با اسم خودتان ارسال فرمایید .

جامه قانونی بپوشید

جامه قانونی چنین مجالسی کت و شلوار تیره است . استفاده از کت و شلوار روشن , اسپرت یا این که کت تک مطلوب نیست

مزون لباس عروس


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مزون لباس عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]